Online boekhouden

Met online boekhouden heb je continu inzicht hoe jouw bedrijf er financieel voor staat. Wij kijken op de achtergrond met je mee en kunnen controleren en corrigeren. Door deze samenwerking kunnen wij jouw vragen snel beantwoorden en advies geven.

Om dit te realiseren maken wij gebruik van de software van SnelStart. Dit is een online geïntegreerd boekhoud- en facturatiepakket met het streven om de boekhouding te automatiseren. Een online boekhoudomgeving biedt je de volgende voordelen:

  • Je hebt overal toegang tot je administratie, je kunt jouw boekhouding via desktop, een webapplicatie en een app benaderen. Dit biedt gemak, transparantie en altijd up-to-date inzicht in je financiële situatie;
  • Jouw gegevens zijn veilig opgeslagen in de cloud. Je hebt altijd een back-up. Geen zorgen als je pc/laptop crasht. Alles staat bij ons veilig in een beveiligd systeem.
  • Papierloos werken; bij elke boeking in SnelStart kan een bijlage worden toegevoegd, waardoor het niet meer nodig is om stukken uit te printen en jij kunt ze bovendien altijd makkelijk terugvinden in de administratie.
  • Gemakkelijk factureren; met de webapplicatie of app kun je direct vanaf de werkplek een factuur naar jouw klant mailen. De gemaakte facturen worden direct ingeboekt samen met de factuur als bijlage. Doe je zelf de administratie dan kun je deze ook via de desktopversie versturen.
  • SnelStart app; met de SnelStart app heb je snel inzicht in jouw openstaande inkoop- en verkoopfacturen. Naast het versturen van verkoopfacturen kun je foto’s maken van de inkoopfacturen en bonnen. Deze worden automatisch geüpload in je administratie waar jij of wij hem vervolgens goed kunnen verwerken.
  • Directe bankkoppeling; door een directe koppeling met jouw bank blijft de administratie helemaal up-to-date. Op dit moment is de directe bankkoppeling mogelijk met de Rabobank, ABN AMRO en Knab. Heb je een andere bank dan kunnen de bankmutaties met behulp van internetbankieren worden ingelezen.
  • Vanuit Snelstart genereren we ook financiële rapportages die je laten zien hoe je bedrijf er voor staat. Samen met jou analyseren en interpreteren we jouw bedrijfsgegevens. Zo kun je de sterke punten optimaliseren en de aandachtspunten verbeteren. Deze financiële rapportages kunnen per gewenste periode (maand, kwartaal, jaar) worden opgesteld.

Ook wanneer je de boekhouding niet of niet volledig zelf wilt doen kan SnelStart je nog steeds de nodige voordelen opleveren.